Найбільші закордонні телеканали, онлайн-сервіси та кінокомпанії оголосили про створення альянсу для боротьби з піратством (Alliance for Creativity and Entertainment, ACE). Його основне завдання – захист ринку легального контента і боротьба з піратством в інтернеті
До ал’янсу увійшли 30 компаній, серед яких – Amazon, BBC Worldwide, Canal + Group, CBS Corporation, Lionsgate, Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), NBCUniversal, Netflix, Paramount Pictures, Sky, Sony Pictures, Twentieth Century Fox, The Walt Disney Company, Warner Brothers Entertainment таінші.
ACE буде працювати спільно з антипіратськими ресурсами Американської кіноасоціації (MPAA), проводити дослідження, співпрацювати з правоохоронними органами та організаціями з захисту контенту.
За даними альянсу, за останні роки ринок легального контента значно виріс за рахунок великих інвестицій компаній в цифрову модель розповсюдження  контенту. Так, наприклад, в США творчий сектор додає більше $ 1,2 трлн. в економіку та утримує понад 5,5 млн. робочих місць щороку. Проте, значно зросла і кількість піратів: тільки в 2016 році зафіксовано близько 5,4 млрд. завантажень піратських фільмів і телешоу, а також близько 21,4 млрд. відвідувань піратських стрімінгових майданчиків. Крім того, проведеним дослідженням щодо 589 найбільш популярних піратських сайтів виявлено, що вони «заробили» близько $ 209 млн. річного доходу від реклами і їхня рентабельність від реклами складає 86-93 відсотків.

Посилання: https://glavnoe.ua/news/n310875