Розміщення реклами на сайтах із піратським контентом може бути прирівняне до фінансування піратства згідно зі змінами до Кримінального кодексу України, які були внесені під час прийняття Закону «Про державну підтримку кінематографії». Про це йшлося під час заходу «Що повинні знати компанії-рекламодавці у зв’язку зі змінами законодавства про піратство: незнання не звільняє від відповідальності», який відбувся 15 травня в Києві та був організований Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК), Українською анти піратською асоціацією (УАПА), Європейською бізнес-асоціацією (ЕВА), Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та ініціативою «Чисте небо».
Тепер статтею 176 Кримінального кодексу України відповідальність передбачена не тільки за порушення авторського права і суміжних прав, а також і за фінансування таких дій, якщо це завдало матеріальної шкоди у значному розмірі.
Разом з тим, є багато різних думок з цього приводу. Так, адвокат, експерт Інституту масової інформації Андрій Осипов вважає, що «фінансування піратства – новий вид злочину для українського закону. Очевидно, буде застосуватися аналогія до фінансування тероризму. Так само і принцип визначення фінансування будуть застосовувати як непряме фінансування та придбання краденого. Нам потрібно сформувати правозастосовчу практику. Звичайно, слідчі будуть діяти за принципом “кому це вигідно” і не завжди будуть шукати інтернет-пірата. Швидше за все, цей злочин буде мати форму вини з прямим чи непрямим умислом. Сподіваюся, що в українській практиці затвердиться виключно прямий умисел. Адже у випадку непрямого умислу слідчі будуть мати ширше поле для маніпуляцій. І, звичайно, слід пам’ятати, що гроші залишають сліди. А гроші в кого? В рекламодавця».
Дискусія триває.