Vodafone Ireland погодився на вимогу Ірландської Асоціації Музики (IRMA) передавати правовласникам дані тих клієнтів, хто тричі був помічений в перегляді-прослуховуванні нелегального контенту, (так званий принцип «трьох ударів»). Ще 10 років тому IRMA вимагала від низки інтернет-провайдерів розпочати боротись з піратством. Після судового позову правовласників (зокрема, Sony, Universal та Warner) низка провайдерів погодилась на режим «трьох ударів» для боротьби з крадіжками контенту. Правовласники застосовують механіку notice-and-takedown, відстежують порушників і відправляють скарги їхнім інтернет-провайдерам. Після того, як Sony, Universal та Warner подали позов до суду проти Vodafone Ireland, провайдер добровільно погодився передавати дані клієнтів, які користуються нелегальним контентом, правовласникам. Після перших двох порушень клієнти отримуватимуть інформаційні попередження. А після третього користування «піратським» контентом власники авторських прав зможуть звернутись до суду щодо відключення передплатників. Проте, в Україні відсутні закони, що переслідують кінцевого споживача контенту, розміщеного з порушенням прав інтелектуальної властивості. Представниця громадської спілки «Ініціатива Чисте небо» наголошує на тому, що в Україні «закон охоплює тільки тих, хто організовує та фінансує злочин». Українське представництво Vodafone поки не буде застосовувати політику «трьох ударів». Але при цьому наголосило на тому, що до порушень прав інтелектуальної власності ставитиметься негативно: «Ми — за дотримання законів, цивілізоване ведення бізнесу і відповідальне користування послугами». Інші українські телекомпровайдери – Lifecel та Київстар – також підтвердили прихильність законам і цивілізованому веденню бізнесу, і запевнили, що співпрацюють виключно з партнерами, які мають права на інформаційно-розважальний контент і підтримують культуру відповідального використання інтернету.