Італійська антипіратська група FAPAV, до якої входить понад 40 компаній з аудіовізуального сектору, запропонувала новий підхід до боротьби з крадіжками контенту, який назвала «Знай Свого Клієнта» (Know Your Business Customer). Раніше такий принцип був більш поширений у фінансовому секторі: банки мають проводити ретельну перевірку особи, коли хтось вперше відкриває рахунок. Ці заходи призначені для запобігання різних видів незаконної діяльності: від фінансування тероризму до нелегального розміщення чужої інтелектуальної власності. Тепер даний підхід зобов’язує реєстраторів доменів і хостерів проводити ідентифікацію при реєстрації нових клієнтів. Передбачається, що це ускладнить роботу нелегальних сайтів в анонімному режимі і зробить для них загрозу судового переслідування за порушення авторських і суміжних прав реальнішою, тому що зараз майже неможливо визначити, хто стоїть за піратським сайтом, і це є однією з головних труднощів для правовласників, які захищають свою інтелектуальну власність. Дані в Whois часто не відповідають реальності, а контакти адміністраторів сайту або відсутні, або не дозволяють ідентифікувати людей. Проте, існують і певні ризики: в даний час перевірка ідентифікуючої інформації під час реєстрації доменного імені або хостингу часто не має таких суворих стандартів, як у фінансовій сфері, і здійснюється ситуативно, що відкриває можливості для фальсифікації даних. В результаті нерідко виникає ситуація, коли при порушенні авторських прав їх власник або поліція безуспішно намагаються з’ясувати, хто контролює конкретний сайт. Нагадаємо, що на початку 2000-х для захисту аудіовізуального контенту була втілена «політика трьох ударів», спрямована на кінцевого споживача. При скачуванні з інтернету нелегально розміщеного фільму або серіалу, користувач отримував попередження, а після третього попередження про нелегальне скачування контенту накладався штраф. Зараз цей підхід пішов на другий план, а продуктивно себе показав принцип follow the money, «Іди за грошима». Він змістив акцент з кінцевого споживача на рекламодавців, платіжних операторів, хостинг-і інтернет-провайдерів, які безпосередньо беруть участь у фінансових потоках навколо піратства. На сьогоднішній день «follow the money» застосовується в більшості країн, в тому числі і в Україні. «Знай свого клієнта» є продовженням В2В стратегії захисту інтелектуальної власності. Посилання: http://mediasat.info/2020/08/04/fapav-kybc/ 09.09.2020 Author: moderouter Post navigationPreviousPrevious post:Студії вимагають максимальної шкоди від стрімінгового пірата Crystal Clear MediaNextNext post:Досвід Литви у боротьбі з піратством в інтренеті