Моніторинг рекламних розміщень на веб-сайтах із нелегальним контентом
 
Українська антипіратська асоціація (УАПА) започаткувала моніторинг реклами на сайтах, які без дозволу правовласників розміщують контент, захищений авторським правом та рекламу у нелегальному плеєрі. Цей моніторинг буде доступним всім бажаючим і розміщуватиметься на сайті http://apo.kiev.ua/ps/. Сортування даних моніторингу відбуватиметься за брендами;  у якості підтвердження наводитиметься принт-скрін розміщення бренду. Моніторинг сайтів-власників піратських плеєрів  – самостійне дослідження УАПА, яка представляє в Україні інтереси великих американських мейджорів, об’єднанних Асоціацією  кіноіндустрії MPA, а також головних кінодистриб’юторів в Україні.  
Мета моніторингу – офіційно та публічно зафіксувати факти підтримки відео піратства великими та знаними брендами, і ще раз звернути увагу рекламодавців на те, що саме вони підтримуючи бізнес фінансово, стають  посібниками піратів.
Також інформація може стати у пригоді правовласникам, державним органам, журналістам, громадським діячам, всім тим, хто пов’язаний із темою захисту прав інтелектуальної власності в інтернеті. Організатор моніторингу прагне звернути увагу всіх зацікавлених осіб на те, що проблема піратства полягає не тільки у розміщуванні та перегляді краденого відеопродукту, але й у фінансуванні бізнесу, побудованого на цій моделі, рекламодавцями.
В червні 2017 року за підтримки ініціативи «Чисте небо» був створений сервіс для рекламодавців - http://blacklists.org.ua, на сторінках якого є переадресація на результати моніторингу реклами УАПА. Крім того сервіс пропонує рекламодавцям враховувати в їхній роботі список сайтів, до яких у правовласників, що підтримують сервіс, є претензії. Цей список оновлюється щомісяця.